سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر درمدارس موسیان برگزار خواهد شد

رئیس ادره آموزش و پرورش منطقه موسیان از برگزاری برنامه‌هایی به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر درمدارس منطقه موسیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان گفت: در آستانه‌ی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه متولیان نهاد آموزشی و تربیتی منطقه بسیار سنگین است لذا بایستی از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده نمائیم و با برگزاری ویژه برنامه‌هایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام (ره) و شهدای انقلاب این پیروزی شکوهمند را جشن بگیریم.

او بیان کرد: اتفاقات اخیر و رویداد‌های مهم در ایران که در راس آن شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش می‌باشد قطعاً حال و هوای دیگری به مراسمات دهه فجر خواهد داد.

خانه زر ادامه داد: خون شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش مسیر صحیح را برای مسلمین و آزادی خواهان جهان نمایان‌تر کرد و در واقع فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بروز رسانی نمود و غباری را که دشمنان انقلاب درصدد آن بودند که بر روی ارزش‌های والای انقلاب بنشانند را زدود.

او مطرح کرد: نواختن زنگ انقلاب ، برگزاری جنگ‌های شادی در مدارس، آذین بندی کلاس ها، برگزاری یادواره شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات وزشی در بین دانش آموزان و فرهنگیان، سرود همسرایان فجربخشی از برنامه ها‌ی گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.