سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یخ زدگی سطح تمامی معابر استان کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های اخیر و سرمای هوا، از یخ زدگی سطح تمامی معابر استان خبر داد و از رانندگان خواست تا در این شرایط از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های شبانه روز گذشته گفت : در حال حاضر سطح تمامی معابر استان لغزنده است.

او با اشاره به یخ زدگی سطح محور‌های استان گفت : به کمک نیرو‌های راهداری سطح تمامی جاده‌های استان نمک پاشی شده، اما با توجه به یخ زدگی شدید توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط بسیار حرکت کنند.

حیدری از مسدود شدن محور فرعی پاوه به سمت مریوان خبر داد وافزود: این محور فرعی به دلیل بارش برف عمدتا چندماهی مسدود می‌ماند و تردد از محور جایگزین کامیاران به سمت مریوان صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تردد در محور‌های منتهی به شهرستان پاوه در برخی مقاطع نیازمند استفاده از زنجیرچرخ است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بجز محور فرعی پاوه-مریوان، تمامی محور‌های استان باز و تردد در آن جریان دارد گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های راهداری خوشبختانه راه مسدود در استان نداریم.

حیدری از وجود مه گرفتگی در برخی محور‌ها از جمله محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب خبر داد وافزود: تردد در این محور نیازمند استفاده از چراغ مه شکن است.

او با اشاره به استقرار ۶۰ تیم گشتی در سطح محور‌های استان گفت: همچنین ۱۰ تیم بصورت ثابت گردنه‌های برف گیر استان را پوشش می‌دهند.

حیدری با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از رانندگان خواست تا حتی المقدور از انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

او از رانندگان خواست تا حتما پیش از سفر از سلامت و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کرده و حتما تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

حیدری با اشاره به یخ زدگی سطح معابر از رانندگان خواست تا بطور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند و افزود: همچنین با توجه به شرایط لغزندگی محور‌ها رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت فاصله طولی را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.