سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارکینگ شهرداری کرمانشاه «پیاده راه» می‌شود

شهردار منطقه چهار کرمانشاه گفت : بخشی از پارکینگ شهرداری کرمانشاه که آبشوران از زیر آن عبور می‌کند «پیاده راه» می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«بیژن مرادی» شهردار منطقه چهار کرمانشاه گفت : اکنون شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در حال ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری است و پس از اتمام فعالیت ساماندهی کار پیاده راه شدن این محدوده آغاز خواهد شد.

او گفت : به منظور شروع عملیات شرکت آب منطقه‌ای باید بخش مهمی از طول مسیر که در کنار میدان مالیات قرار دارد را به ما تحویل دهد.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با اشاره به پرتردد بودن مسیر پارکینگ شهرداری، گفت: براساس طراحی‌های انجام شده تمام این محدوده به یک پیاده راه بزرگ برای مردم تبدیل می‌شود و در وسط آن یک راه کوچک برای تردد اضطراری خودرو‌های امدادی ایجاد خواهد شد.

مرادی گفت: برای پوشاندن کف محدوده سنگ فرش در نظرگرفته شده است و چند طرح زیباسازی و المان شهری نیز در این محدوده اجرا می‌شود.

 «بهرام درویشی» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : بخش اول پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران که حدود ۲۰ متر در حوالی میدان مالیات می‌شود، تا ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد و ۸۰ متر باقی مانده نیز اواخر اسفند ماه تحویل داده خواهد شد.

«مهرداد سالاری» معان عمرانی استاندار کرمانشاه تکمیل یک ماهه این پروژه را دشوار دانست و گفت: مدیران شهرداری کرمانشاه فقط یک ماه را برای فکر کردن به پروژه صرف کرده اند از این رو تکمیل یک ماهه پروژه به روند کاری مدیران شهرداری غیر ممکن به نظر می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.