ممنوعیت دیوارنویسی از سوی کاندیدا‌های انتخابات مجلس

فرماندار کرمانشاه هرنوع دیوارنویسی از سوی کاندیدا‌های انتخابات مجلس و یا هواداران آن‌ها برای تبلیغات را ممنوع عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دیوارنویسی کاندیدا‌ها برای تبلیغات از نظر قانون انتخابات ممنوع است، گفت : دیوارنویسی کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها روی اماکن اداری و دولتی ممنوع بوده و جرم دارد.

او با بیان اینکه با متخلفین برخورد می‌شود، گفت : متاسفانه اخیرا دیده شده برای از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها روی دیوار خانه‌های بهداشت و مدارس، به ویژه در روستا‌ها اقدام به تبلیغات می‌کنند که این کار تخلف است.

رنجبر افزود: در زمان ثبت نام کاندیدا‌ها فصل تبلیغات قانون انتخابات  در اختیار آن‌ها قرار گرفته که بر اساس آن دیوارنویسی کاندیدا‌ها برای تبلیغات ممنوع عنوان شده است.

او با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات و نهاد‌ها موظف به اعلام گزارش تخلفات مربوط به دیوارنویسی هستند، افزود: گزارشات این چنینی برای رسیدگی به دادستانی ارجاع خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به دیده شدن مواردی از دیوارنویسی کاندیدا‌ها در شهر‌های حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: شهرداری شهر‌های هلشی، کوزران، ماهیدشت و قلعه موظفند ضمن امحای دیوارنویسی‌ها، نسبت به ارسال موارد تخلفات برای رسیدگی در مراجع قضایی اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار