سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوند تولیدکننده و صادرکننده عاملی مهم برای تجاری سازی محصولات کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: پیوند تولید کننده و صادره عاملی مهم در تجاری سازی محصولات کشاورزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اشاره به نظام آموزشی بازرگانی کشاورزی نابکا بیان کرد: ماموریت اساسی طرح نابکا برنامه ریزی و پیاده سازی نظام آموزشی یکپارچه در راستای ظرفیت نیروی انسانی برای تولید ثروت در جامعه کشاورزی با راهبرد توسعه بازرگانی و کسب و کار است.

او، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با هدف نهادسازی و ظرفیت سازی در بخش، در حال توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی و راه اندازی تسهیلگران توسعه کشاورزی تحت عنوان تاپیران است.

رمضان نژاد ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی کند بودن جریان ورود سرمایه‌های مردمی به بخش کشاورزی بوده، که در این راستا سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری مؤثر هیأت مقررات زدایی از طریق تسهیل صدور مجوز واحد‌های تولیدی، به دنبال تسریع این جریان و جلب سرمایه‌های مردمی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور افزود: نظام تولید و بازار دو بال پرواز کشاورز است که برای توسعه کشاورزی باید ضمن پیوند این دو به یکدیگر توازن بین آن‌ها برقرار شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.