سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد یک‌هزار زنبورستان جدید در استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، از ایجاد یک‌هزار زنبورستان جدید در استان خبر داد و گفت : انتظار داریم، ۲ هزار شغل از این زنجیره ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : زنجیره عسل یکی از ۴۰ زنجیره ارزش مهم و دارای مزیت اقتصادی در استان است.

او گفت : با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان در این زمینه، چشم‌انداز مطلوبی در استفاده صحیح از این زنجیره ارزش در زمینه ایحاد اشتغال، صادرات، برندسازی و تبدیل کرمانشاه به قطب عسل متصور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده بر روی سه هدف ترمیم و تجهیز یک‌هزار زنبورستان فعلی، ایجاد ۲۰ کارگاه تولید و بسته‌بندی عسل و نیز ایجاد یک‌هزار زنبورستان جدید تمرکز کرده‌ایم و انتظار داریم ۲ هزار شغل از این زنجیره ایجاد شود.

او افزود: برای موفقیت در این زنجیره‌ها، توجه جدی به مسئله آموزش بسیار اهمیت دارد و در این راستا تربیت افراد ماهر، آموزش دیده و دارای ایده‌های جدید در رسیدن به اهداف مورد نظر در این زنجیره بسیار تاثیرگذار است.

معاون استاندار افزود: در استان کرمانشاه به دلیل تنوع آب و هوا و اقلیم‌های مختلف و پوشش گیاهی مختلفی که وجود دارد تنوع بسیار زیادی در زمینه تولید انواع عسل با خاصیت‌های متفاوت وجود دارد و همین ظرفیت می‌تواتد در تبدیل شدن استان به یک قطب قوی در تولید عسل موثر باشد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.