سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای آموزش و پرورش شهرستان مهران برگزار شد

همزمان با هفته شورا‌های آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش شهرستان مهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی و با حضور کلیه اعضاء، شورا‌های شهر، شهرستان و روستا‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، در ابتدای جلسه سلیمانی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته شوراها، خلاصه‌ای از عملکرد و مصوبات شورای شهرستان و دستور کار جلسه را به سمع و نظر حاضرین رساند.

او گفت:شورای آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین عومل در راستای مرتفع نمودن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفای نقش نماید.

سپس حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران در خصوص نقش، جایگاه و اهمیت امر شورا‌ها مواردی را بیان کرد و بیان داشت:بازخورد جلسات شورا باید بصورت ملموس در مدارس و در تمامی حوزه‌ها مشاهده گردد و البته لازمه امر حضور و فعالیت و تلاش مستمرکلیه اعضای شورا و روسای ادارات شهرستان می‌باشد.

 قاسمی فرماندار شهرستان مهران گفت:جهت پیشبرد اهداف آموزشی، پرورشی و تربیتی مشارکت همه دستگاه‌ها و داشتن روحیه دلسوزانه و مسئولیت پذیری باید ملاک عمل باشد.

ایشان در ادامه اظهار داشت:مدارس باید دانش محور باشند و دانش و آموزش باید پایه و اساس کار آموزش و پرورش و مدارس قرار گیرد.

او در خصوص دهه فرخنده فجر انقلاب نیز گفت:برنامه‌های دهه‌ی فجر باید به شور و نشاطی باشکوه در سطح شهرستان و علی الخصوص مدارس برگزار گردد و همچنین حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مورد تاکید است.

در پایان جلسه از اعضای شورای آموزش و پرورش و فعالین امر شورا‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.