سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتخابات مجلس، فضا را برای تعاملات بین‌المللی بهتر می‌کند

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: مجلس، باید فضایی را برای تعاملات بین‌المللی به وجود آورد تا شرایط به گونه‌ای بهتر رقم بخورد.

عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش انتخابات مجلس بر وضعیت اقتصادی اظهار کرد: انتخابات مجلس باید فضایی را برای تعاملات بین‌المللی به‌وجود آورد تا شرایط به گونه‌ای بهتر رقم بخورد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه نظارت بر قانون، بر ۲ حکم استوار است، تصریح کرد: یکی از آن‌ها قانون و دیگری نظارت بر اجرای قانون است چرا که قوانین را باید پاکسازی کرد.


بیشتر بخوانید: کارت های بازرگانی در گروی تایید نهادی خصوصی/ارزیابی و صدور کارت بازرگانی در انحصار است 


آرگون با تأکید بر اینکه نباید قانون جدید را جایگزین قوانین قبلی کرد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که قوانین گذشته را اصلاح کنیم و قوانین جدیدی را اجرایی نکنیم تا بتوانیم با شرایط فعلی در کشور، از شرایط تحریمی عبور کنیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران اظهار کرد: باید تلاش کرد که قانون به‌صورت دقیق و عملیاتی اجرایی شود.

آرگون در ادامه یادآوری کرد: بحث‌هایی که از نظر جایگاه مجلس، می‌تواند رأی مردم را به خود بگیرد، نماد و نشانه دموکراسی است که این امر می‌تواند در حضور و مشارکت مردم مؤثر باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با تأکید بر اینکه کشور ما بر اثر تحریم‌های ظالمانه آمریکا، در شرایط تحریمی قرار دارد، اظهار کرد: هم اکنون موانع بین‌المللی در تعامل با کشورها وجود دارد که امیدواریم مجلس، بتواند در راستای اصلاح قوانین، فضای بهتری را ایجاد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.