سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داربست فلزی با کاربری تبلیغاتی در دیواندره جمع آوری می شود

شهردار دیواندره با بیان اینکه نصب بنر تبلیغاتی روی داربست فلزی چهره شهر را مخدوش و نا زیبا می‌کند، گفت: انجام هر گونه تبلیغات در این شهر به شیوه مذکور ممنوع است و در صورت مشاهده جمع آوری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد محمودی گفت: استفاده از داربست فلزی ویژه کار‌های ساختمانی است و برای انجام امور فرهنگی مناسب نیست ضمن اینکه وجود داربست در شهر، با زیبایی و مبلمان شهری در تضاد است.

او افزود: در سنوات گذشته وجود داربست فلزی با کاربری تبلیغاتی و استفاده از آن برای استند‌های تبلیغات جدای از اینکه چهره زشتی به شهر داده بود استفاده مکرر آن به دلیل اصولی نبودن گاهی مشکلات و حوادثی برای شهروندان به وجود می‌آورد.

محمودی افزود: با ابلاغ این مصوبه به امور فرهنگی شهرداری، ۱۵ بیلبورد استاندارد و استند‌های مختص تبلیغات شهری در کاهش مشکلات ذکر شده و بازسازی منظر شهری با اعتبار ۱۸ میلیون تومان نصب شد و از این پس نه شهرداری و نه هیچ یک از ادارات اجازه برپایی و استفاده از داربست فلزی با کاربری تبلیغی و نصب بنر ندارند.

او ادامه داد: در صورت توجه نکردن به تذکرات جدی شهرداری، جدای از جمع آوری داربست، حق پیگیری در مراجع قضایی به عنوان سد معبر و رعایت نکردن حقوق شهروندی را برای خود قایل هستیم.

محمودی یادآور شد: شهرداری در خصوص امور فرهنگی تمام توان خود را در تعامل با ادارات و در اختیار نهادن بیلبورد‌ها و استفاده از آن طبق مقررات را در اولویت قرار داده لذا ادارات با هماهنگی امور فرهنگی و روابط عمومی می‌توانند در مراسم ملی و مذهبی از بیلبورد‌های استاندارد نصب شده، استفاده کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.