سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطف الله نسبی: انگیزه‌ زیادی برای بازی مقابل اسلوونی داریم/ حریفمان ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: اسلوونیایی‌ها ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارند، ولی ما تنها یک بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ داریم.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان و اسلوونی در مسابقات انتخابی تیمی المپیک ۲۰۲۰ در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در قرعه کشی  که انجام شد قرار شد تیم ملی کشورمان به مصاف اسلوونی برود، ما این روز‌ها در جایگاه بیست و پنجم جهان قرار داریم و اسلوونی هم تیم پانزدهم جهان است.  اسلوونیایی‌ها ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارند این در حالی است که تیم ما تنها یک بازیکن  زیر رنکینگ ۱۰۰  داریم که آن هم نوشاد عالمیان است، البته این‌ها اعداد و ارقام است و تا ورزشکاران پای میز نروند هیچ چیزی مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در ادامه عنوان داشت: ما خیلی امیدواریم و انگیز‌های زیادی برای این بازی داریم. همچنین امیدوارم بازیکنان در بهترین شرایط خودشان باشند و بتوانند با نمایشی بی نقص بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند. کار مشکل است، اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و امیدوارم گام نخست را محکم برداریم.

او درباره شرایط روحی بازیکنان در آستانه این بازی حساس گفت: بازیکنانمان سر حال  هستند  و به امید خدا با هماهنگی خوب در این مسابقات حاضر می‌شوند.

جمیل لطف الله نسبی درباره شرایط میزبانی پرتغال از این مسابقات بیان داشت: شرایط میزبانی پرتغالی‌ها خوب است، اما متاسفانه غذا‌ها تنوع کافی را ندارند و شاید خیلی خوب نباشد، اما در کل شرایط مورد قبول است، شرایط میز و سالن هم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و حالا باید دیگر شرایط را در زمان برگزاری مسابقه ببینیم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.