سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت و افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه سلامت

معاون پشتیبانی و رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تقویت و افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه سلامت از راهکارهای موثر ارتقا کارآفرینی در دانشگاه است.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ر مروی معاون پشتیبانی و رفاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موسسات و شرکت های طرف قرار داد دانشگاه باید در هنگام شرکت در مناقصات و بستن قرار داد باید نسبت به آن اشراف کامل داشته باشند تا کارفرما به دلیل عدم آگاهی نسبت به مفاد قرار داد ،دچار مشکل و خسارت و یا بعضا فسخ قرار داد نشود.


او گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی ریاست دانشگاه و تلاش های صورت گرفته ،مشکلات مالی شرکت هاو موسسات خصوصی طرف قرار داد با دانشگاه به زودی برطرف خواهد شد.

او افزود: حرکت در راستای رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تولید ثروت و در نهایت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در دانشگاه و استان از اهداف دفتر کارآفرینی دانشگاه می باشد.


به گفته مروی تقویت و افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه سلامت از راهکارهای موثر ارتقا کارآفرینی در دانشگاه است و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش خود را با حمایت مرکز رشد دانشگاه از کارآفرینی و نوع آوران و شرکت‌های دانش بنیان ایفا می‌کند و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته ، گام های موثری در کاهش بیکاری در استان برداشته شود.


انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.