سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ارتباطی بیش از ۷۰ روستای آذربایجان غربی بازگشایی شد

راه ارتباطی ۷۹ روستای استان آذربایجان غربی که به علت بارش برف و کولاک بسته شده بود با تلاش بی وقفه راهداران بازگشایی شد.

ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  با تقدیر از همت و تلاش بی وقفه راهداران عنوان کرد: بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی این روستا‌ها را بسته بود که پس از اتمام بارش برف و فروکش کردن کولاک، راهداران انجام عملیات تیغ زنی، برف روبی و نمک پاشی را آغاز کردند.

ارسلان شکری با اشاره به استمرار عملیات برف روبی راه‌های ارتباطی افزود: راهداران در حال حاضر برای بازگشایی راه ۲۵ روستا در شهرستان ارومیه، ۱۶ روستا در مهاباد، یک روستا در تکاب، ۹ روستا در سردشت، ۱۷ روستا در پیرانشهر و ۱۰ روستا در سلماس در تلاش هستند و ظرف روز جاری راه ارتباطی این روستا‌ها باز خواهد شد.

وی از برف روبی ۱۷۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و اظهار کرد: در طی بیست و ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی ارتباطی راهداران با تلاش‌های بی وقفه عملیات برف روبی به حجم ۱۷۰ کیلومتر در ۱۱ مرتبه انجام دادند.

وی در ادامه گفت: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۱۲۰ تن بود که در جریان این عملیات ۳۸ نفر از همکاران راهداری با ۱۵ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

این مقام مسول اذعان کرد: هم میهنان و هم استانی‌های عزیز که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.