راهداران آذربایجان غربی ۲۳۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی این استان را برفروبی و از انسداد این شریان‌های ارتباطی جلوگیری کردند.

۲۳۰۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان‌غربی برف‌روبی شدارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در بیست و چهار ساعته گذشته با وجود بارش‌های مستمر و تکرر برفروبی در مقاطع و محور‌های واحد، اما با تلاش راهداران عملیات برفروبی به حجم ۲۳۰۰ کیلومتر و در ۱۳۰ مرتبه انجام شد تا شاهد هیچ گونه مسدودی در سطح محور‌های شریانی و غیرشریانی نباشیم.

ارسلان شکری با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محور‌های ارتباطی استان به میزان ۴۵۷ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان و بوز مشکل در روند تردد خودرو‌های عبوری ۲۱۰ تن بود که در جریان این عملیات راهداری زمستانی ۲۴۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۲۴ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

وی محور‌های خوی – قطور، خوی – زرآباد و ارومیه - سلماس را دارای بیشترین عملیات برفروبی معرفی کرد و گفت: در محور‌های روستایی نیز ۳۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی با تلاش ۸۵ نفر از همکاران راهداری انجام شده است که با توجه به اولویت محور‌های اصلی  همچنان برفروبی در محور‌های روستایی ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.