سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و یکم لیگ‌ برتر بسکتبال؛

نیروی زمینی ۵۵ - ذوب آهن ۸۳ / برتری مقتدرانه شاگردان حاتمی در تالار آزادی

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال از سد نیروی زمینی تهران بگذرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی تهران و ذوب‌آهن اصفهان امروز در سومین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

شاگردان ایزدپناه که این روز‌ها قعر نشین رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هستند برای بهبود اوضاع خود نیاز داشتند تا برنده این بازی باشند، در طرف مقابل شاگردان حاتمی هم امیدوار بودند با برد در این بازی خارج از خانه بتوانند خودشان را به جمع تیم‌های بالای جدول و تیم‌هایی که می‌توانند در پلی‌آف شرکت کنند نزدیک‌تر کنند.

بازی از همان ابتدا زیبا و جذاب دنبال شد و حتی تا دقایق میانی کوارتر سوم هم نزدیک و برابر بود، اما در ادامه این شاگردان مهران حاتمی بودند که بازی را کاملاً در دست گرفتند و توانستند در پایان با نتیجه مقتدرانه ۸۳ بر ۵۵ برنده این بازی باشند.

رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد انجام دو بازی دیگر هم بود که در آن‌ها پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت موفق شدند از سد مس کرمان و رعد پدافند هوایی شهرکرد بگذرند.

چهار دیدار دیگر از هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال پیش از این لغو شده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.