سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه تشییع درکرمان

استاندار کرمان در ادامه رسیدگی و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان آیین تشییع سردار سپهبد شهید سلیمانی در منزل یکی از جانباختگان این حادثه در جنوب کرمان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان امروز دوشنبه در ادامه دیدار با خانواده جانباختگان آیین تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده یکی از جانباختگان در شهرستان فاریاب دیدار کرد.

فدایی در این دیدار افزود: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سربداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و شرکت در مراسم بزرگداشت این شهدا به طور قطع نزد خداوند مأجور خواهد بود.

اوبا تشریح اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان کرمان برای جان باختگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کاری نیاز باشد برای خانواده جانباختگان ، مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.

بازدید از مناطق سیل زده و شرکت در نشست ستاد مدیریت بحران پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از دیگر برنامه‌های فدائی استاندار کرمان در این سفر یک روزه بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.