سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۲ فقره جواز تأسیس و توسعه صنعتی جدید در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: امسال ۱۲ فقره جواز تاسیس برای ایجاد واحد‌های صنعتی جدید در این شهرستان صادر شد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۱۲ فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحد‌های صنعتی جدید در این شهرستان با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی مستقیم برای ۱۳۹ نفر صادر شده است.

او افزود: همچنین به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان مهاباد در بازه زمانی فوق ۱۱۳ فقره پروانه کسب برای واحد‌های صنفی جدید صادر شد که با افتتاح این واحد‌های صنفی نیز برای ۲۸۲ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

جهین به عملکرد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد اشاره و اضافه کرد: در بازه زمانی ۲۵ آذر ماه تا ۲۵ دی ماه سال جاری یک هزار و ۳۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در سطح عرضه و خدمات انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: در نتیجه بازدید‌های انجام شده ۷۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۷۴ میلیون ریال تشکیل و برای صدرور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

او اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۱۱ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی شهرستان مهاباد انجام و ۱۳ پرونده تخلف صنفی با ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

جهین از انجام بازدید‌های مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی مهاباد خبرداد و عنوان کرد: در باز دید‌های مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی از واحد‌های تولیدی کود شیمیایی یک فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۴ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.