سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع ارزیابی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از شروع اعتبار بخشی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اعتبار بخشی امور بیمارستانی یکی از مهمترین مسئله در حیطه بهبود کیفیت بوده و یک امر مستمر و همیشگی در بیمارستان‌ها است و هدف این برنامه این است که بیمارستان‌ها در ارائه خدمات یک گام رو به جلو و ارتقاء یافته بردارند.

او افزود: آخرین فرآیند‌های اعتبار بخشی در بیمارستان‌ها در سال ۹۶ انجام شده است که این گواهی‌ها تا پایان سال ۹۸ معتبر است.

قاسم زاده گفت: وزارت بهداشت نسخه جدیدی از سنجه‌های اعتبار بخشی را تدوین کرده و به صورت کتابچه به همه بیمارستان‌ها و معاونین درمان کشور ابلاغ کرده است تا اعتبار بخشی طبق استانداردها، محور‌ها و سنجه‌های نسل چهارم اعتبار بخشی، ارزیابی شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: بیمارستان ۱۷ شهریور مریکلا به عنوان اولین بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل در دو روز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در برنامه مدون تمامی بیمارستان‌ها اعتبار بخشی خواهند شد.

قاسم زاده با بیان اینکه امیدواریم بیمارستان‌ها بتوانند کیفیت خدماتشان را نسبت به قبل ارتقا دهند، گفت: انتظار داریم ارزیابان با بهره از اطلاعات و دانش حرفه‌ای خود به صورت منصفانه وعادلانه بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/ س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.