سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت هزار بیمار در بیمارستان شهدای هرسین

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روزانه حدود ۱۰۰۰ بیمار سرپایی در بیمارستان شهدای هرسین ویزیت می شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سعید حمزه ای مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: روزانه حدود ۱۰۰۰نفر به صورت سرپایی در بیمارستان شهدای هرسین ویزیت می شود که از این تعداد به حدود ۷۰۰ نفر در کلینیک تخصصی و به ۳۰۰ نفر در اورژانس این مرکز خدمات درمانی ارائه می شود.

او گفت: در این مرکز ۱۶ پزشک متخصص و ۸ پزشک عمومی در حال فعالیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

حمزه ای بیان کرد: ضریب اشغال تخت این بیمارستان در ماه های گذشته بین ۵۵ تا ۶۰ درصد بوده که پیش بینی می شود در ماه جاری این میزان به ۸۰ درصد افزایش پیدا کند.


او افزود: ماهیانه حدود ۱۰۰ مورد عمل جراحی در این مرکز انجام می شود و این مرکز دارای ۲بخش زنان و مردان و ۲ بخش ICU و CCU با ۱۷۵ نفر پرسنل فعال است که از این تعداد ۷۲نفر آنها پرستار هستند در این بیمارستان به طور متوسط ۶۰ نوزاد در هر ماه متولد می شود که از این تعداد ۳۰ مورد سزارین و ۳۰ مورد طبیعی است.


او افزود:در آزمایشگاه این مرکز تمامی آزمایشات مورد نیاز انجام می شود و رادیولوژی آن نیز فعال می باشد دستگاه اکو در کلینیک ویژه ، دستگاه تست ورزش متخصص قلب ، دستگاه جراحی و معاینه چشم ، اتو آنالیزر از دیگر تجهیزات در این مرکز است.

حمزه ای گفت: وجود متخصص ارولوژی یکی از نیازهای این مرکز است .همچنین در این مرکز نیازمند دستگاه سیستوسکوپی نیز هستیم.

او بیان کرد: دستگاه سی تی اسکن این مرکز نیز قدیمی است که یک دستگاه سی تی اسکن برای مرکز خریداری شده که هم اکنون نیازمند جانمایی است خرید دستگاه های آندوسکوپی چشمی ، کولونوسکوپی و یک دستگاه اکو از دیگر نیازهای بیمارستان شهدای هرسین است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.