مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : هم اکنون ۶ پزشک متخصص در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان، بیماران مراجعه کننده را ویزیت و به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : با پیگیری‌های بعمل آمده هم اکنون پزشکان متخصص در بخش‌های داخلی، کودکان، جراحی عمومی، زنان، بیهوشی و اعصاب و روان در بیمارستان دولتی قصرشیرین به شهروندان و بیماران خدمات رسانی می‌کنند.

او گفت : تمامی کادر تخصصی به صورت تمام وقت در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین حضور دارند و ابلاغ آن‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای این شهرستان است.

او گفت: در این بیمارستان هم اکنون از ۹۶ تخت مصوب ۳۲ تخت به همراه ۲ بخش پاراکلینیک و یک بخش درمانگاه برای خدمات رسانی به بیماران فعال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: همچنین پنج پزشک عمومی در بیمارستان و ۶ پزشک عمومی در درمانگاه‌های شهری شماره یک و ۲ و مرز خسروی در خدمت بیماران هستند.

منصوری افزود: تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های به عمل شاهد حضور و جذب متخصص رادیولوژی در شهرستان قصرشیرین باشیم.

او افزود: روزانه به طور میانگین ۵۰۰ تن از بیماران به بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان مراجعه می‌کنند و بیمارستان نیز دارای پد بالگرد است تا در صورت نیاز شاهد اعزام و انتقال بیمار به صورت هوایی باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.