سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

بودجه سال ۹۹ شهرداری با ۳۰ هزار میلیارد بسته می‌شود

هاشمی گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران انقباضی نیست و ما برای سال ۹۹ بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۲۹ دی ماه) برگزار شد، در تشریح مصوبات این شورا در جمع خبرنگاران، گفت: همان گونه که مشاهده کردید جلسه امروز پر مصوبه‌ بود و در آن ۴ مصوبه بررسی شد که یکی از آن‌ها فوریت نصب تابلو‌های راهنمای ناشران و کتاب‌فروشی‌ها بود که یک فوریت آن به تصویب اعضا رسید.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح دیگر مصوبات جلسه شورای شهر تهران، گفت: درباره متمم بودجه سال ۹۸ نیز بحث و تبادل نظر شد و در این حوزه بین اعضای شورا اختلافاتی وجود داشت و خواسته آن‌ها این بود که در این جلسه بحث هزینه‌ها پیگیری نشود.

هاشمی ادامه داد: ما در جلسه بعد شورای شهر تهران هزینه‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و باید اعلام کنم رقمی در حدود ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران اضافه شد.

او ادامه داد: پس از دو سال بودجه سال آینده انقباضی نیست و ما برای سال ۹۹ بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات جلسه این شورا بحث کمک به مشاغل خانگی بود که کلیات آن به تصویب رسید.

هاشمی در تشریح تبصره الحاقی با مضمون کمک ۳ هزار میلیارد تومانی جهت توسعه حمل و نقل عمومی گفت: پس از مصوبه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر کمک به کلانشهر‌ها جهت توسعه حمل و نقل عمومی، ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران اختصاص پیدا کرد که رقم آن بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان است و من نگران بودم که اگر این پیشنهاد به تصویب برسد شهرداری تهران اهتمام ویژه‌ای نسبت به دریافت این بودجه از خود نشان ندهد و بر همین اساس به صورت الحاقی در تبصره قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.