سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری آماده جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان آماده جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت: این استان آماده جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف است.

او با اشاره به تدوین ۷۲ بسته سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان افزود: ظرفیت‌های موجود استان ما برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران بالا است.

نصیری با بیان اینکه مشکلی در خصوص تأمین اعتبار برای تدوین بسته‌های سرمایه گذاری در استان وجود ندارد گفت: به همراه دستگاه‌های اجرایی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بسته‌های سرمایه گذاری هر چه سریع‌تر مطابق با ضوابط و مقررات مراحل استعلام را که حدود ۱۶ بخش است طی کنند و بستری را که مد نظر سرمایه گذار است شکل بگیرد.

او ادامه داد: شرکت توزیع برق، صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، علوم پزشکی و شهرداری‌های مختلف استان در این نشست بسته‌های خود را ارائه دادند و این امکان در حال حاضر وجود دارد تا این بسته‌ها در دو نسخه انگلیسی و فارسی در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد.

نصیری با بیان لزوم مطالعات و جذب ایده‌ها از طریق فراخوان ابراز امیدواری کرد که تهیه این بسته‌ها روند افزایشی و کیفی را در پیش بگیرند.

او موفقیت در جذب سرمایه گذار را مستلزم ایجاد زیر ساخت‌ها و تسهیل در روند سرمایه گذاری دانست و افزود: در این خصوص باید تلاش بیشتری در استان انجام گیرد و دستگاه‌های اجرایی ضمن تسریع در اعطای مجوز‌ها بر اساس قانون و ضوابط موجود از طولانی کردن این روند خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.