سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: به منظور حمایت بیشتر از برنامه‌های فرهنگی و هنری دبیرخانه پیروان ادیان توحیدی، دبیرخانه‌ای در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست کارگروه برنامه‌های دهه فجر انجمن‌های ادیان توحیدی که با حضور نمایندگان ادیان برگزار شد، بیان کرد: پیروان ادیان توحیدی که در گوشه گوشه ایران زندگی می‌کنند، همچنان که به قواعد و اصول دین خود پایبندند، به قوانین کشور هم پایبند هستند و همیشه در راه پیشرفت و سربلندی ایران در کنار همه ما گام برداشته‌اند.

او، تصریح کرد: شهدای ادیان توحیدی هم برای همین آب و خاک و در راه میهن جان خود را فدا کردند که همزمان با دهه مبارک فجر، گل‌باران قبور این شهدا نیز با حضور مردم و مسئولان انجام می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه هدف، وحدت و یکپارچگی بیشتر همه مردم اعم از شیعه، سنی و پیروان ادیان توحیدی است، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر مانند سال‌های گذشته به صورت مردمی برگزار و برادران اهل سنت و پیروان سایر ادیان توحیدی نیز برنامه‌های ویژه خود را برپا می‌کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.