سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمن های زیست محیطی استان مرکزی فعالترین سمن های کشور

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط‌ زیست گفت: سمن های زیست محیطی استان مرکزی فعالترین سمن ها در سطح کشور هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ژیلا مهدی آقایی، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست، در جمع اعضا و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی استان مرکزی گفت: سمن‌های زیست محیطی استان از بهترین و فعالترین سمن‌های در سطح کشور هستند.

مهدی آقایی با بیان اینکه و باید از ظرفیت وپتانسیل موجوداین سمن‌ها در راستای رسیدن به اهداف زیست محیطی کشور استفاده شود افزود: سازمان‌های مردم نهاد پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند و می‌توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی یاری رسان جامعه باشند.

او همچنین بر اهمیت حضور نمایندگان سمن‌های محیط زیستی در کارگروه‌های تخصصی استان مرکزی تاکید و اضافه کرد: باید با گفتگوی هدفمند به نقطه اشتراک و تفاهم برسیم و به هم اعتماد کنیم؛ و به دور از جبهه گیری و با همکاری و صبوری، به نتایج و اهداف مورد نظر نزدیک شویم.

این نشست در سالن جلسات اداره کل محیط زیست استان مرکزی برگزار شد و نمایندگان سمن‌های محیط زیستی به بیان چالش‌ها و مشکلات محیط زیستی استان مرکزی و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

میرزایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی هم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و ابراز خوشحالی از حضور تشکل‌ها به تبیین برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان پرداخت و آمادگی خود را جهت تعامل هرچه بیشتر با سمن‌ها و همفکری با آن‌ها اعلام کرد.

میرزایی با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در حوزه‌های مختلف زیست محیطی استان مرکزی افزود: انتظار میرود تشکل‌های زیست محیطی در کنار طرح مسائل و مشکلات زیست محیطی و ایجاد حساسیت در میان مردم و مسئولین، نگاه جامع و علمی نسبت به مسائل محیط زیستی داشته باشند و به دور از فضای احساسی و با نگاه علمی و تخصصی در قبال مسائل موضع گیری کرده و راهکار عملی ارائه نمایند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.