سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخلاص در عمل را سرلوحه امور قرار دهیم

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه گفت: اگر اخلاص در عمل را سرلوحه امور قرار دهیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم بی شک اجرش را از خدا خواهیم گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بیگلری مدیرکل زندان‌های کرمانشاه با حضور در زندان مرکزی در دیدار با کارکنان در جلسه پرسش و پاسخ با آنان شرکت کرد.

بیگلری با اشاره به احادیث و روایات نبوی (ع) همکاران را به آثار معنوی خدمت و کمک به زندانیان و خانواده‌های رهنمون ساخت.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: اگر اخلاص در عمل را سرلوحه امور قرار دهیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم بی شک اجرش را از خدا خواهیم گرفت.

او مسائل اداری و سازمانی را یک تکلیف برشمرد و جلوگیری از بروز برخی آسیب‌ها در زندان‌ها را وظایف همه همکاران دانست.

بیگلری با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان‌های کشوردر جلسات ویدئو کنفرانس، وظایف و تکالیف همکاران را یاد آور گردید.

این عضو شورای قضایی استان با تأکید بر سیاست‌های اجرایی قوه قضاییه وسازمان زندان‌های کشور در راستای کاهش جمعیت کیفری اظهار داشت: تا می‌توانیم سعی و تلاش خود را به کار بگیریم که با ایجاد فضای سالم در زندان‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از بازگشت مجدد زندانیان جلوگیری کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان گریزی هم بر منابع مالی و اعتباری زد وگفت: الحمدالله توانسته ایم میزان بودجه اداره را نسبت به سنوات گذشته افزایش دهیم وبه تبع آن توانسته ایم حداکثر رفاهیات را برای کارکنان در نظر بگیریم آن چنانکه اضافه کار همه نیرو‌ها بی وقفه و عادلانه پرداخت گردد.

 

 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.