مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای طرح کلید بهشت در ندامتگاه‌ها بستر‌های معنوی را تقویت می‌کند.

 کلید بهشتبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، مجید یزدان‌پناه در بازدید از مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی کرمانشاه، گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی به ویژه طرح کلید بهشت (آموزش عملی نماز) در ندامتگاه‌ها بستر‌های معنوی را در مددجویان تقویت و اعتقادات مذهبی را احیا می‌نماید.

او افزود: ارتقای کارکرد‌های سوادآموزی در نظام ارزش‌گذاری جامعه به عنوان هدف تفصیلی را با اشاعه کارکرد‌ها و پیامد‌های سوادآموزی در جامعه و گروه‌های مرجع در قالب اهداف عملیاتی با نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی خصوصا آموزش عملی نماز و تاثیر آن در رفتار جامعه هدف با اعتلای ارزش‌ها پیگیری خواهیم نمود.

یزدان‌پناه اظهارداشت: کمک به ترویج فرهنگ، ایجاد آرامش و توجه به گروه‌های آسیب‌پذیر، آشنایی با احیا، حفظ، انتقال و توسعه آداب و مسائل مذهبی موجب ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و کاستن از آسیب‌های اجتماعی در گروه‌های هدف خواهد بود.

بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان نقش سازنده و تربیتی آموزه‌های قرآن کریم و سیره پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تحقق مراتب حیات طیبه را مهم و نشر فرهنگ اسلامی و تربیت دینی را در نهادینه‌سازی فرهنگ ارزشمند توصیف کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.