سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفویض اختیارات صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: صدور جواز تاسیس صنعتی از ۲۹ دی‌ماه جاری به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد مرزی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون پنج نفره در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در دادگستری استان، اظهار داشت: کمیسیون پنج نفره برای پیگیری مشکلات واحدهای حامی ثبت‌نام و یا شرکت‌هایی که به خانه صنعت معدن و تجارت درخواست داده‌اند، برگزار می‌شود.

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، حمایت از سرمایه‌گذاران، پیگیری مشکلات و مطالبات آن‌ها با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را از اهداف کمیسیون پنج نفره دانست و گفت: مشکلات واحدها را با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مطرح و بررسی می‌کنیم.

او در بخش دیگر از سخنانش، اضافه کرد: در راستای اجرای اصل 44 مبنی بر کوچک‌سازی دولت و نیز تسریع در روند خدمات‌رسانی به مراجعین، از 29 دی‌ماه سال‌جاری تمامی امورات مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود و مقدمه‌ای برای تسهیل در صدور مجوز است، به‌طوری که اگر هیچ کسری نباشد از سوی خانه صنعت و معدن یک روز مجوز صادر می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.