سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۷ طرح کشاورزی در راور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور از بهره برداری هفت طرح کشاورزی و آب وخاک با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  قنبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: این هفت طرح شامل پنج طرح آبیاری نوین، یک طرح انتقال آب، یک واحد گلخانه هستند که در این ایام افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: پنج طرح آبیاری نوین در سطح ۳۰۰ هکتار و باهزینه کرد ۲۴ میلیارد ریال که ۱۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

قنبری تصریح کرد: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آبیاری کم فشار و یک طرح آبیاری قطره‌ای می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور اظهار داشت: چهار آبیاری کم فشار در سطح ۱۷۶ اجرا شده است که این طرح با هزینه کرد اعتبار ۸ میلیارد ریال اجرا شده است و بیش از ۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است.

او افزود: همچنین طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۱۲۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد ریال که بیش از ۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی است.

قنبری بیان داشت: از دیگر طرح‌های اجرا شده آب و خاک، خط انتقال آب با هزینه کرد اعتبار دولتی ۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

او اظهار داشت: در این ایام یک گلخانه گیاهان داروئی در سطح ۲ هزار مترمربع وبا تولید سالانه ۳۲ تن آلوئه ورا با هزینه کرد ۱۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.