سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درنه ماه امسال؛

۳۵۵ بازدید از مراکز عرضه کود و سموم کشاورزی در کردستان

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۳۵۵ مورد بازدید در قالب ۷۱ گشت مشترک قاچاق از مراکز عرضه کود و سموم کشاورزی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد سهراب کاکیانی در نهمین جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محورگفت: در ۹ ماه نخست سال جاری ۳۵۵ مورد بازدید در قالب ۷۱ گشت مشترک قاچاق از مراکز عرضه کود و سموم کشاورزی انجام شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: در حوزه تعیین ماهیت داخلی یا خارجی بودن محصولات کشاورزی مکشوفه با تشکیل کارگروه تخصصی و بازدید از محموله‌های مکشوفه، ۱۱ پرونده تشکیل شده که ۸ مورد از این تعداد کالا قاچاق تشخیص داده شده است.

کاکیانی در ادامه کنترل و نظارت دقیق در قرنطینه‌های نباتی و دامی مستقر در گمرکات مرزی استان، جلوگیری از صادرات محصولات کشاورزی دارای ممنوعیت صادراتی، جلوگیری از خروج غیرقانونی ۲۵ محموله صادراتی گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای به ارزش وزنی ۴۹۰ تن از مرز‌های گمرکی باشماق و سیرانبند و ارجاع محموله‌های مکشوفه به تعزیرات حکومتی و جلوگیری از ورود یک محموله مرجوعی سیب درختی به داخل کشور را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت زمان یادشده عنوان کرد.

او پیگیری و نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه ضوابط اجرایی خرید، فروش، حمل و نگهداری دام زنده، تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات کشاورزی خاص استان و نظارت بر حسن اجرای ضوابط ابلاغی خرید فروش حمل و نگهداری نهاده‌ها و کالا‌های اساسی را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.