سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه گیلان از فعالیت ۵۰ گروه پزشکی جهادگر برای کمک به محرومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان گفت: سپاه قدس گیلان با استفاده از نیرو‌های بسیجی و اعضای قشر‌های مختلف خود در تلاش است تا معضلات و مشکلات ساکنان مناطق محروم استان را به صورت محله‌محور برطرف کند و در حال حاضر ۵۰ گروه پزشکی جهادگر در راستای ارتقای سلامت و درمان محرومان فعالیت می‌کنند.

او، با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی به صورت همیشگی و در طول سال تداوم دارد، افزود: یکی از اقداماتی که برای ارائه بهینه‌تر خدمات و تسریع در حل معضلات به نیازمندان و محرومان استان گیلان انجام دادیم تقسیم‌بندی گروه‌های مختلف جهادی در مناطق و حوزه‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان، استقرار گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان به‌صورت محله محور و یا پایگاه محور را مورد اشاره قرار داد و گفت: قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در مدت ۳ تا ۵ سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

احمد ابراهیمی، ارائه خدمات جهادی به محرومان و نیازمندان گیلان به‌ویژه ساکنان مناطق صعب‌العبور استان به صورت هفتگی و حتی روزانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: شرکت در فعالیت‌های عمرانی نظیر بازسازی منازل و یا ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در سطح روستا‌های گیلان تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده گروه‌های جهادگر است.

او، عملکرد گروه‌های جهادی برای احداث منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در هفته بسیج امسال تعدادی از واحد‌های مسکونی محرومان از سوی بسیج سازندگی سپاه به بهره‌برداری رسید و به صاحبانشان تحویل داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن دهه فجر تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی متعلق به اقشار نیازمند استان گیلان افتتاح می‌شوند.

احمد ابراهیمی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در ایام دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی برای ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و عمرانی به مردم و ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.