سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۲۰ نیروی راهداری در محور‌های استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: هم اکنون ۵۲۰ نیروی راهداری در محور‌های استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آمادگی راهداران به منظور گزارش هواشناسی مبنی بر برفی شدن جاده‌های استان گفت: در حال حاضر ۳۴ راهدارخانه با ۵۲۰ نیروی انسانی در حال آماده باش قرار دارند.

او در خصوص تجهیزات راهدارخانه‌ها فعال نیز بیان کرد: ۲۸۶ مورد تجهیزات راهداری اکنون فعالیت دارند که در مواقع بارندگی و انسداد راه‌ها وارد عمل می‌ شوند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: محور گنجنامه ـ تویسرکان نیز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور همدان ـ جوکار ـ تویسرکان تردد کنند.

پرورشی با بیان اینکه نقاطی از محور‌های همدان در زمره نقاط حادثه خیز به شمار می‌روند، افزود: به منظور رفع این نقاط حادثه خیز ۴۰ مورد اصلاح پیچ، ۲۰۰ مورد اصلاح دوربرگردان و ۱۱۵ مورد ترانشه برداری ایجاد شده است.

اوایمنی محور‌ها را یکی از اولویت‌های اداره کل راهداری دانست و گفت: بر این اساس ۱۳ هزار و ۶ مورد تعمیر و نصب علائم ایمنی را در برنامه قرار دادیم که عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.