سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف گنج یاب در کازرون/دستگیری بیش از ۸۰ سارق و معتاد در خرمبید

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف گنج یاب در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه گنج یاب غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی یک دستگاه گنج یاب را در منزل خود نگهداری کرد‌ه است که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین راستا ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از منزل وی یک دستگاه گنج یاب، دریل و پنل کولر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان بایستی با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای عده‌ای قاچاقچی و فرصت طلب ناامن کنند.

پرونده سارق درون خودرو با ۳۳ فقره سرقت بسته شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز، حین گشت زنی به فردی که در حال پرسه زنی در بین خودرو‌های پارک شده بوده مظنون و آن را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در برابر ادله و مستندات پلیس به ۳۳ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از شکات شناسایی شده‌اند.

کشف ذغال قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۴۵۰ کیلوگرم ذغال قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت نیسان که حامل مقدار زیادی ذغال بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خوردو، ۴۵۰ کیلوگرم ذغال قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری بیش از ۶۰ خرده فروش و معتاد در فسا

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری ۶۴ نفر معتاد و خرده فروش و کشف ۹ کیلو و ۴۹ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء احساس امنیت طی هفته گذشته در فسا اجرا شد.

او افزود: در این طرح، ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۶۴ خرده فروش و معتاد پرخطر، در بازرسی از پاتوق آنان، مقدار ۹ کیلو و ۴۹ گرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش امنیت و آرامش شهروندان است و ماموران انتظامی این شهرستان با تمام توان در این رابطه اقدام خواهند کرد.

ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی سواری وانت پیکان در کمربندی شیراز، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در کمربندی شیراز به مأموران اعلام شد.
او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک وانت پیکان با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن هر ۲ نفر فوت شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه کارشناسان، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کردند، اضافه کرد: رانندگان همواره با آرامش، هوشیاری و دقت رانندگی کنند و فرصت کم را با سرعت غیر مجاز جبران نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

توقیف پژو و کشف بیش از ۱۰۷ هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۱۰۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج اظهار کرد: ماموران این یگان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ۴۰۵ مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ دوم کریمی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو، تعداد ۱۰۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲۱۵ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری بیش از ۸۰ سارق و معتاد در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از دستگیری ۲۴ سارق و ۶۳ معتاد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید اظهار کرد: در ۳ ماه گذشته به منظور اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مأموران و تعقیب و مراقبت‌های ویژه و بهره مندی از روش‌های نوین کشف جرم، مأموران موفق به دستگیری ۲۴ نفر سارق و کشف ۵۵ فقره انواع سرقت از نوع منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، خودرو و قطعات آن و احشام شدند.

او با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: در این رابطه طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط حاشیه‌ای شهرستان اجرا شد که مقدار ۳۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۶۳ نفر معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرم بید توقیف ۴۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد، افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق شهروندان از فعالیت‌های مجرمانه افراد مشکوک به پلیس، گام موثری در برخورد با مجرمان، هنجارشکنان و سارقان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.