سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ٩٠٠دست فروش غیرمجاز از اطراف حرم رضوی

شهردار منطقه ثامن گفت: در ۳ماه پاییز امسال از معابر اطراف حرم ٩٠٠دست فروش و ٧۵۵ مورد چادر خواب و اتراق غیرمجاز جمع آوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن در خصوص دستفروش های غیر مجاز گفت: از حدود ۹۰۰دســت فروش و بساطی که از اطراف حرم مطهر جمع آوری شده، ۸۵۸ نفر آن‌ها دست فروش و ۳۸نفر دیگر هم بساطی‌های غیرمجاز بوده اند که به ارائه موارد غیر بهداشتی و فاقد استاندارد همچون عطر، ادکلن، چاقو، مواد تقلبی مبادرت می‌ورزیدند.

او ادامه داد: در آبان ماه که مقارن با ایام دهه پایانی ماه صفر و روز‌های پیک زائر در مشهد بوده است، ۴۸۹چادرخواب جمع شده و در همین ایام۲۶۶ مورد اتراق در فضا‌های سبز و معابر هم جمع اوری شده است.

نعمتی افزود: ۱۵ عدد سایبان فرسوده، داربست و تابلو‌های غیرمجاز فرسوده، به دلیل مغشوش کردن سیمای و منظره شهر از سطح منطقه جمع آوری شده است.
 
 شهردار منطقه ثامن افزود: با همکاری مرکز بهداشت ثامن نسبت به جمع آوری ۴۴نمونه موردی ارائه مواد غذایی غیربهداشتی از قبیل آش، خامه، زیره و خشکبار هم اقدام شده است.

او گفت: در راستای برخورد با متخلفانی که به نوعی حقوق سایر شهروندان را نادیده گرفته و مبادرت به تخلفات شامل ایجاد سدمعبر، بر هم زدن آراستگی سیمای شهری، تکدی گری و نیز تخطی از قوانین شهرداری داشته اند، در پاییز امسال ۲۱۴ اخطاریه ابلاغ و ۳۵ رای قطعی نیز اعمال شده است.

انتهای پیام//ع.ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
نون مردم رو آجور می کنید