سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح زمستانی در ۵ راهدارخانه ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: در طرح زمستانی امسال ۵ راهدارخانه خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیداسماعیل صفوی‌زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: این اداره با پنج راهدارخانه فعال، ۶۰ نفر ‏نیروی راهدار فعال و ۴۵ دستگاه کامیون سبک و سنگین، طرح زمستانی خود را آغاز کرده ‏است. ‏

او افزود: نمک پاشی و برف روبی محور‌های اصلی- فرعی و روستایی از وظایف اصلی این اداره در طول طرح زمستانی است و در بارش اخیر ۸۰۰ تن ماسه و نمک در محور‌ها ریخته و برفروبی انجام شد.

صفوی زاده با بیان اینکه بیشترین بارش در محور‌های اراک- همدان به میزان ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر بوده است، ادامه داد: طرح زمستانی اداره راهداری تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در طرح زمستانی امسال ۶۰ نفر از راهداران در پنج راهدارخانه در مسیر‌های مختلف جاده شهرستان حضور دارند، اظهار کرد: راهدارخانه‌های شهرستان در مواقع بارندگی آماده خدمات‌رسانی و اسکان مسافران بوده و مجتمع‌های بین راهی نیز در این زمینه آمادگی لازم را دارند.

او با اشاره به اجرای طرح زمستانی این اداره با ذخیره‌سازی بیش از ۵۰۰۰ تن ماسه و نمک و سوخت لازم برای ماشین‌آلات، گفت: تأمین و ایمن سازی راه ها، جاده ها، رانندگان و مسافران در تمام فصول سال در اولویت کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.