سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴ هزار دادخواست کارگری در کردستان رسیدگی شد

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۴ هزار و ۹۵۹ دادخواست کارگری در دایره حقوقی این اداره کل بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد سعید جهانبین با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۵۵ دادخواست کارگری در کردستان بررسی شد، اظهار داشت: تعداد ۱۱ هیات تشخیص و ۶ هیات حل اختلاف بررسی این شکایت‌ها را بر عهده داشتند.

او با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۷۸ مورد از این شکایت‌ها منجر به آرای سازشی شده است، افزود: یک هزار و ۲۴۹ دادخواست نیز منجر به دادخواست تجدید نظر خواهی و ۹۰۲ رای نیز در این راستا صادر شد.

جهانبین با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۶۱ رای نیز در هیات تشخیص صادر شد، اضافه کرد: کارگران ستون‌های اصلی تحقق شعار سال (رونق تولید) هستند و باید در این راستا بیشتر از گذشته به آن‌ها توجه شود.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: رونق تولید نیازمند مولف‌های مانند توسعه فرهنگ کار و دلسوزی کارگران، جلوگیری از معضل قاچاق، کاهش واردات، استفاده از منابع و بودجه عمومی برای فعال سازی واحده‌های راکد و حمایت از کالای داخلی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.