سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه بزرگداشت سردار آسمانی در ازنا

ویژه برنامه «سردار آسمانی، تمام نمی‌شوی» به پاس بزرگداشت مقام شامخ سردار دل‌ها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، برنامه فرهنگی «سردار آسمانی، تمام نمی‌شوی» به پاس بزرگداشت مقام شامخ سردار دل‌ها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ازنا امروز در محل کتابخانه امام سجاد (ع) با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان ازنا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بنیادی رئیس حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) در این برنامه ضمن تقدیر از کتابداران دربخش معرفی کتاب به معرفی کتاب «سلام بر ابراهیم» پرداخت و اظهار داشت: شهید هادی خیلی شناخته شده نیست، ولی سیل عظیمی از دختران، با توسل و تمسک به این شهید با حجاب شدند.

او افزود: خوانش بخشی از کتاب شهید ابراهیم هادی مشاور شهید حاج قاسم سلیمانی بود تاجایی که عنوان می‌کند با توسل به مادر سادات شهر تکریت را به تصرف در آوردند.

سرهنگ سالاروند فرمانده ناحیه بسیج ازنا نیز در این مراسم کتاب «من زنده‌ام» اثر معصومه آباد را معرفی کرد و این دست نوشته سردار سلیمانی را بر این کتاب که خواهرم در آن اسارت، اسارت را به اسارت گرفتی، سعی کن در این آزادی اسیر نشوی را برای حضار یادآور شد.

ورمزیاری رئیس کتابخانه‌های عمومی ازنا نیز گفت: شهید سلیمانی یک فرد نبود و بلکه یک اندیشه بودند، این شهید یک سیره و الگویی برای زندگی بود و هدف از این برنامه‌ها گامی هرچند کوچک در شناخت این اندیشه خالصانه است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.