سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرما در خوزستان ماندگار است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ماندگاری توده هوای سرد و پدیده مه تا روز سه شنبه هفته جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوا در استان طی روزهای آتی گفت: استقرار توده هوای سرد در استان همراه با مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در مناطقی از استان تا روز سه شنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

او افزود: همچنین طی امروز و سه‌شنبه وزش باد در ساحل غربی استان متوسط تا شدید و خلیج فارس در این مناطق مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه انتظار افزایش دما وجود دارد اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۱۷.۷ و دهدز با ۰.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و کمترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۱۶.۱ و حداقل ۵.۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان داشت: در روز سه‌شنبه با تاثیر سامانه بارشی ضعیف شاهد بارش پراکنده در مناطقی از استان خواهیم بود.

محمد سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در بندر ماهشهر ۳.۹ ، رامهرمز 3، هندیجان ۰.۲ و آغاجاری ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ریزش هوای سرد از روزیکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری سبب کاهش دما و یخ زدگی سطح زمین در برخی مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی و ارتفاعات خوزستان می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.