سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبرداد؛

دبیرخانه دائمی «بانک فداکاران» جمعیت هلال‌احمر راه اندازی می‌شود

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دبیرخانه دائمی «بانک فداکاران جمعیت هلال احمر» راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا بامداد اصل سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این بانک اطلاعات با هدف ساماندهی داوطلبان و اعضای فداکار جمعیت هلال احمر، راه اندازی می‌شود و دبیرخانه دائمی این طرح موظف به شناسایی فداکارن جمعیت است.

وی افزود: طرح اولیه ایجاد این دبیرخانه پس از انتخاب جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان اولین و برترین دستگاه فعال در ترویج فرهنگ فداکاری ایجاد و اطلاعات این فداکاران از سازمان‌های امداد و نجات، جوانان و داوطلبان استخراج خواهند شد.

بامداد اصل معیار‌های انتخاب این افراد را امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها در حوادث و رخداد‌های طبیعی و غیرطبیعی، اقدام بشردوستان موثر در مهار و کنترل حوادث یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدام داوطلبانه موثر و مستمر در حمایت و سلامت افراد آسیب پذیر عنوان کرد.

وی افزود: امید است در بستر این پویش و جریان فرهنگی، ضمن مستندسازی یکپارچه اطلاعات فداکاران، ظرفیت‌سازی و فرصت‌آفرینی مناسب بتوانیم با شناسایی و معرفی جوانان، نجاتگران و داوطلبان شایسته، نسبت به حمایت از این سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و ترویج ارزش‌های بشردوستان در جامعه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.