سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اهوازیان:

دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند

فرمانده دفاع مقدس گفت: دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و یادواره ۱۸ شهید روستای مشهدالکوبه گفت: دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند، اما جبهه مقاومت نشان داد که در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

سردار اهوازیان با بیان اینکه از جمله فتنه‌ها پدید آوردن داعش بود که ۵۸ درصد خاک عراق به تصرف درآورد افزود: جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود لذا باید از این دستاورد‌ها حراست کرد.

او با اشاره به اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا که رسالتی مهم برای مسئولین و مردم است، اضافه کرد: حراست از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای دینی و اسلامی است و باید فداکاری‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان منتقل شود و این جان‌فشانی‌ها بسیار شنیدنی و برای نسل جوان، تأثیرگذار هستند.

نباید از شهدا فاصله بگیریم

فرماندهان دفاع مقدس بیان کرد: نباید از شهدا فاصله بگیریم و این فاصله منجر به رخداد بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها می‌شود بیان کرد: فاصله و جدایی از شهدا خیانتی بزرگ به ملت ایران است.

او با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است، ابراز کرد: شهدا نیازی به عزاداری‌ها و تکریم ما ندارند، اما باید دانست که حراست از آرمان‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است.

سردار اهوازیان تا کید کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۴۰ هزار شهید توانست دو سوم ارتش جهان را شکست دهد و دشمنان در سال‌های اخیر با درایت سربازان ولایی اسلام به‌زانو درآمده‌اند و امروز باید بیش از هرزمانی هوشیار بود.

مراسم گرامیداشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و یادواره ۱۸ شهید روستای مشهد الکوبه با حضور خانواده شهدا ایثارگران و مردو شهید پرور روستای مشهد الکوبه و کلیه مسئولین سپاه ناحیه اراک و مسئولین شهر بخش ساروق برگزارگردید.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.