سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز همدردی «اشرف غنی» با بازماندگان سانحه سقوط هواپیما در تهران

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به خانواده های سیزده تن از شهروندان افغانستان که در پی سانحه هوایی سقوط بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در تهران جان باخته بودند تسلیت گفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به خانواده های سیزده تن از شهروندان افغانستان که در پی سانحه هوایی سقوط بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در تهران جان باخته بودند تسلیت گفت.

در پیام ارگ ریاست جمهوری افغانستان آمده است: به‌ این وسیله مراتب تسلیت و غمشریکی عمیقم را با خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه المناک ابراز نموده، به جان باختگان، جنت فردوس و برای بازماندگان شان صبر جمیل و اجر جزیل استدعا می‌نمایم.

ریاست جمهوری افغانستان افزوده است: دولت جمهوری اسلامی افغانستان تلاش می‌کند تا هرچه عاجل بازمانده‌های این حادثه را شناسایی و به آنها کمک‌های لازم انجام دهد.

دولت افغانستان همچنین با بازماندگان شهروندان اوکراین، سوئد، آلمان، کانادا و انگلستان نیز ابراز همدردی کرده است.

قابل ذکر است که چهارشنبه هفته گذشته یک فروند بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی، بین پرند و شهریار (خلج‌آباد) در استان تهران، سقوط کرد و همه 176 سرنشین آن جان باختند، اغلب مسافران این پرواز ایرانی بودند. در این پرواز 10 شهروند افغانستانی نیز جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.