سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم تنیس روی میز جهاد کشاورزی قهرمان رقابت‌های کارمندان سیستان و بلوچستان شد

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تنیس روی میز سازمان جهادکشاورزی این استان در رقابت‌های کارمندان دولت توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی محرابی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ورزشی یادواره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در دو بخش تیمی و انفرادی ۱۹ و ۲۰ دی در سرسرای تنیس روی میز زاهدان برگزار شد که در آن هشت تیم از کارکنان دولت استان شرکت داشتند.

او  ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت‌ها پس از ۲۲بازی در قسمت تیمی و ۴۰بازی در قسمت انفرادی با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در بخش تیمی بعد از سازمان جهاد کشاورزی استان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مقام دوم و تیم‌های بانک ملی و بانک تجارت به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

او  افزود: همچنین در قسمت انفرادی نیز حبیب علی احمد از سازمان جهاد کشاورزی استان، حمید پناهنده از بانک تجارت و مصطفی حجازی نیا از بانک ملی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

محرابی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه تیم قهرمان و نفر اول انفرادی به رقابت‌های قهرمانی کشور که بهمن در تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.