سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خوزستان به دیدار رهبر می‌روند

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان از دیدار مردم خوزستان پس از ۲ دهه چشم انتظاری با رهبر انقلاب خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم خوزستان پس از 2 دهه چشم انتظاری به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و معاون فرهنگی خوزستان نیز بیان داشت: با موافقت امام خامنه‌ای به زودی و پس از تعیین وقت از سوی دفتر معظم له، ایشان با مردم خوزستان دیدار عمومی خواهند داشت.

 او با بان اینکه هنوز زمان دقیق این دیدار مشخص نشده و ظرف یک ماه پیش رو مشخص می‌شود افزود: این دیدار عمومی است و به زودی نرم افزاری از سوی دفتر نماینده، ولی فقیه در خوزستان معرفی می‌شود که عموم مردم می‌توانند در آن ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، بین افراد ثبت نامی قرعه کشی انجام می‌شود.

حجت الاسلام میرعلایی تصریح کرد: در این دیدار که چهار هزار نفر از مردم خوزستان حضور دارند سهمیه‌های مشخصی برای اقشار مختلف مردم مانند کارگران، دانشجویان و ... درنظر گرفته شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و معاون فرهنگی خوزستان ادامه داد: برای اینکه حقی از کسی در این زمینه پایمال نشود؛ تدابیر لازم اندیشیده شده تا متناسب با ظرفیت تعیین شده مردم خوزستان بتوانند در این دیدار حضور داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.