سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵۰ روحانی عهده دار اقامه نماز در مدارس ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: بیش از ۵۰ طلبه برادر خواهر وظیفه اقامه نماز را در مدارس این ناحیه برعهده دارند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نقش ائمه جماعات مدارس در بالندگی و رشد دانش آموزان، گفت: بیش از ۵۰ روحانی اقامه نماز در مدارس ناحیه یک اهواز را برعهده دارند.

او با بیان اینکه روحانی برادر و ۲۰ طلبه خواهر به اقامه نماز در مدارس ناحیه یک مشغول هستند، اظهار کرد: ائمه جماعات مدارس می‌توانند بالندگی و رشد دانش آموزان را تقویت کنند، البته در این زمینه نیاز به توجه و حمایت دارند.

نیسی گمراوی با اشاره به اهمیت اقامه نماز بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نماز باید برپا داشته شود تا فرهنگ نماز در خانواده‌ها نهادینه شود و حجت الاسلام قرائتی در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه یکی از فریضه‌های واجب برپا داشتن نماز است، افزود: اگر شرایط برای برپایی و اقامه نماز نهادینه و عملیاتی شود فواید زیادی در زندگی فردی و اجتماعی دارد و اگر آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته به این سبب بوده که برای آموزه‌های دینی و شرعی برنامه ریزی درستی انجام نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتباط معناداری بین تقویت آموزه‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، اظهار کرد: برپایی و اقامه نماز نوعی تمرین بندگی است که ارتقای سلامت روح و روان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.