سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست وزیر سابق صهیونیست از کشور‌های عربی برای اتحاد علیه ایران

وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با طرح ادعاهای تکراری علیه کشورمان از کشور‌های حوزه خلیج فارس خواست با این رژیم علیه ایران متحد شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی ضمن اظهار نظر درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس از کشور‌های حوزه خلیج فارس خواست تا از نظر امنیتی و اقتصادی با تل‌آویو متحد شوند.

ایوب قاراس، وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی در توئیت جدیدی از کشور‌های حوزه خلیج فارس خواست تا با این رژیم متحد شوند تا جبهه‌ای محکم در مقابل «اقدامات خصمانه ایران» ایجاد شود.

وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی تفرقه‌افکنانه نوشت: «پس از اظهارات ایران مبنی بر اینکه ممکن است سلاح‌های خصمانه خود را به سمت دبی و شهر حیفا هدایت کند، زمان آن رسیده است که کشور‌های حوزه خلیج فارس از نظر امنیتی و اقتصادی با اسرائیل متحد شوند و در مقابل شرارت ایران و برای مقابله با تروریسم در خاورمیانه ائتلافی محکم تشکیل دهند.»

آمریکا بامداد روز جمعه گذشته با حمله هوایی به فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. آمریکا مدعی شده است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است. این اقدام تروریستی آمریکا به تشدید تنش‌های میان تهران و واشنگتن منجر شد.

در پی ترور سردار سلیمانی، ایران اعلام کرد از آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور انتقام سختی بگیرد. به همین منظور بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را موشک‌باران کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ماشااله به ایران عزیزم ، که هیچ کشوری به تنهایی جرات در افتادن باهاش را نداره
اعتلاف عربی
اعتلاف دریایی
اعتلاف جهانی
تشکیل میدن اما باز کم میارن