سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلی سپاه به امریکا قدرت و عظمت نظام را به دنیا نشان داد

امام جمعه موقت سنندج گفت: سپاه با سیلی محکم به امریکا قدرت و عظمت نظام را به دنیا نشان داد و ثابت کرد که از استکبار و ایادی آن ترسی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا معروف خالدی، با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری زمان بزن دررو دیگر تمام شده است، گفت: دشمنان بر این خیال باطل بودند که بعد از شهادت سردار سلیمانی هیچ حرکتی از سوی ملت ایران در انتقام خون ایشان انجام نمی‌شود.

او افزود: سپاه با سیلی محکم به گوش آنان قدرت و عظمت نظام را به دنیا نشان داد و ثابت کرد که از استکبار و ایادی آن ترسی ندارد.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: انتقام به‌موقع، سریع و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع آمریکا قبل از خاکسپاری پیکر پاک شهید سلیمانی اقتدار و عظمت ایران را بار دیگر به دشمنان نشان داد.

ماموستا خالدی گفت: دشمنان شاید انتظار چنین انتقام سختی از ایران اسلامی را نداشتند، این حرکت سریع و به موقع سپاه سرافراز دشمنان را به زانو درآورد به گونه‌ای که خودشان شکستشان را اذعان کردند.

او اضافه کرد: مردم متدین، انقلابی، وفادار و قدرشناس ایران اسلامی هم در مدت زمان تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی اوج ارادت و قدرشناسی خود را نسبت به این سردار آزاده که تمام عمر و زندگیش را فدای انقلاب و دفاع از ارزش‌ها کرده بود نشان دادند.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، قیام و حرکت عظیم و متحد ملت ایران در مراسمات تشییع سپهبد سلیمانی و پشتیبانی از منویات مقام معظم رهبری برای دشمنان غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل باور بود و موجب وحشت جدی دشمنان نظام شد.

ماموستا خالدی با عنوان اینکه خون پاک حاج قاسم و همرزمانش اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را محکم‌تر کرد، گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران هم حامل پیام‌های زیادی برای دشمنان بود تا دیگر هیچ وقت جسارت تعدی به ارزش‌های ملت ایران را به خود ندهند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه حمله موشکی سپاه آغازگر موج انتقام‌خواهی ملت ایران از آمریکا است، گفت: این نخستین سیلی این ملت به شیطان بزرگ است و آمریکا باید منتظر انتقام‌های سخت‌تری از ملت ایران باشد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.