سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه کرمان و سقوط هواپیما

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضایعه جان باختن هموطنان عزیزمان در مراسم تشییع و تدفین سپهبد شهید سلیمانی و حادثه اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیام‌های جداگانه‌ای ضایعه تأسف بار جان باختن هموطنان عزیزمان در مراسم تشییع و تدفین سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی و حادثه اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری که حامل جمعی از هموطنان عزیزمان و از جمله تعدادی از دانشجویان را تسلیت گفت.

مشروح این پیام‌ها به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تأسف بار جان باختن هموطنان عزیزمان در مراسم تشییع و تدفین سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی موجب تأسف و تأثر همه آحاد ملت شد.
این هموطنان که برای پاسداشت مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافته بودند و متأسفانه بر اثر ازدحام جمعیت انبوه شرکت کننده در مراسم تشییع این شهید عزیز، جان خود را از دست دادند، قطعاً در نزد پروردگار متعال مأجور هستند.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» و همه آحاد ملت غیور ایران اسلامی به ویژه هموطنان کرمانی، علو درجات و حشر این عزیزان جان باخته با سردار شهید قاسم سلیمانی و شفای عاجل برای مصدومین این حادثه تأسف بار را از درگاه خداوند منان خواستار است و برای بازماندگان صبر و اجر وافر را خواستاریم.

کل من علی‌ها فان

حادثه اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری که حامل جمعی از هموطنان عزیزمان و از جمله تعدادی از دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و نخبگان برجسته کشور بود، موجب تأسف و تأثر همه ما و هموطنان عزیزمان شد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت به همه داغ‌دیدگان و بازماندگان این حادثه تلخ و ناراحت کننده، رحمت و غفران واسعه الهی را برای جان‌باختگان این حادثه و صبر و اجر الهی را برای همه بازماندگان از درگاه ایزد متعال خواستار است.
رسیدگی به چرائی نقص فنی و پیگیری حقوقی مسئله یک ضرورت جدی است که مسئولین مربوطه حتماً رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.