سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی لازم برای مقابله با خطرات احتمالی هرگونه بارش را داریم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی و باتوجه به بارش سنگین برف دیشب و پایداری جوی در روز‌های آتی هیچ مشکلی در تردد شهروندان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز  گفت: با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته با تلاش‌های بی وقفه پاکبانان و کارکنان خدوم سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری هیچ مشکلی در تردد شهروندان وجود ندارد.

او اظهار داشت: برای بهبود در خدمات رسانی به شهروندان و جلوگیری از هرگونه لغزندگی خیابان‌ها حدود ۷۵۰ هزار لیتر محلول به مناطق ۶۷۸_١۰ تحویل داده شده و عملیات محلول رسانی همچنان ادامه دارد.

او همچنین افزود: برای تسریع در برف روبی و محلول پاشی و تسهیل عبور و مرور مردم فهیم تبریز تعداد ۱۴ دستگاه برف روب، ۱۲ دستگاه کمپرسی و ۲ دستگاه محلول پاش به شهرداری‌های مناطق اعزام شدند.

 

انتهای پیام/

 

اصغری ادامه فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در خصوص بارش برف را اینگونه تشریح کرد: مسیر آناخاتون به مرکز دفن زباله و نخاله گاه نیز برف روبی و محلول پاشی شده است و کلیه فعالیت‌های پاکسازی، برف روبی و محلول پاشی سطح شهر تداوم دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.