سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف و باران استان اردبیل را فرا گرفت/تدام سامانه بارشی تا هفته آینده

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف و باران بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفت.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی نسبتاً فعال و سردی که از عصر دیروز به استان اردبیل نفوذ کرده است، طی ۱۸ ساعت گذشته از تمامی ایستگاه‌های عملیاتی استان بارش برف و باران گزارش شده است که بارش‌های نواحی شمالی استان غالباً بشکل باران و بارش‌های دیدبانی شده در نواحی مرکزی و جنوبی استان بشکل برف بود.

او افزود: بیشترین میزان بارش‌ها از شهرستان بیله سوار به میزان ۹/۲ میلیمتر گزارش گردید و همچنین از ایستگاه باران سنجی آلوارس بارش برف ۲۵ سانتی متری دیدبانی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد که همچنان این سامانه بارشی بصورت متناوب تا اواخر وقت روز شنبه (۲۱ دی) در نواحی مرکزی و جنوبی استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

محمدی گفت: در طی این مدت، آسمان غالب مناطق استان نیمه ابری تا ابری بوده و گاهی با رخداد پدیده مه و بارش خفیف برف و باران توام خواهد شد.

او افزود: روز یکشنبه از شدت ناپایداری‌ها موقتاً کاسته شده و وزش باد گاهی تند جنوبی در نواحی مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از امروز تا اواخر هفته آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان، هوای سرد زمستانی حتی در طول روز حاکم خواهد بود و انتظار می‌رود در برخی از روز‌ها بیشینه دمای هوا به بالاتر از صفر درجه سلسیوس نخواهد رسید.

محمدی افزود: به هم استانی‌های محترم توصیه می‌گردد در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی‌های لازمه را بعمل آورند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.