مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه ناپایدار جوی از ظهر فردا به استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: از ظهر فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، آسمان استان اردبیل ابری شده و از اوخر وقت در مناطقی از استان بارش باران و برف احتمال می‌رود.

او افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا ظهر فردا (چهارشنبه ۱۸ دی) جوی نسبتاً پایدار در سطح استان اردبیل حاکم بوده و در اغلب مناطق، آسمانی صاف همراه با وزش باد (در مناطق مرکزی در بعضی ساعات با سرعت تند) پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در طول شب و ساعات اولیه صبح در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل دمای هوا زیر صفر خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: در روز پنجشنبه (۱۹ دی) با نفوذ جریانات سرد شمالی و کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان، بارش باران و برف توام با مه پیش بینی می‌شود.

او افزود: از روز جمعه (۲۰ دی) تا اواسط هفته آینده ضمن کاهش دمای هوا و ماندگاری هوای سرد، آسمان استان اردبیل غالباً ابری و مه آلود بوده و در مناطقی از استان (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) بارش متناوب و خفیف برف و باران تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.