سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتفاع ۴۰ سانتی متری برف در گردنه زمزیران مهاباد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ارتفاع برف در گردنه "زمزیران" در محور مهاباد - سردشت به بیش از ۴۰ سانتی متر رسیده است.

خادمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بارش برف و کولاک در محور مهاباد - سردشت تردد خودرو‌ها بویژه در گردنه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

او با بیان اینکه تردد در گردنه‌های مهاباد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، افزود: ارتفاع برف در گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت را ۴۰ سانتی متر و در گردنه‌های «جواله‌رشان» در همین محور و گردنه «قره‌بلاغ» در جاده مهاباد - بوکان را بیش از ۲۰ سانتی‌متر رسیده است.

خادمی به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر این شهرستان را دارند، توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.