سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را هدف گرفت

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را هدف گرفت، گفت : در این حمله دقیق موشکی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین و مجهزترین مرکز نظامی آمریکا در منطقه را منهدم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت : بسیار خوشحالیم درست پیش از آنکه پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به خاک وطن سپرده شود، این انتقام سخت گرفته شد.

او گفت : این انتقام سخت و این عملیات دقیق، با اراده و خواست مردم شهید پرور ایران و امت اسلام و آزادی خواهان دنیا انجام شد.

استاندار کرمانشاه گفت: در این حمله دقیق موشکی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین و مجهزترین مرکز نظامی آمریکا در منطقه را منهدم کرد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: در این عملیات بزرگ، سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار داد و دل ملت بزرگ و ولایت مدار ایران، امت اسلام و تمامی آزادی خواهان دنیا را شاد کرد.

بازوند با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به امت بزرگ اسلام و تمام آزادی‌خواهان جهان بود، افزود: پس از شهادت ایشان، در همه جای دنیای اسلام و هر جایی که آزادیخواهی وجود داشت، همه یکپارچه و به شکل گسترده این جنایت آمریکا را محکوم کردند و خواستار انتقام سخت از دشمن شدند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از حضور در مراسم اهدای سردوشی به سربازان پادگان شهید رجایی ناجا اظهار خرسندی کرد و گفت: مرزداری و مرزبانی در طول تاریخ یک واژه مقدس و قابل احترام نزد ایرانیان بوده و شما سربازان از امروز وظیفه بزرگ و مقدس مرزداری و حفظ امنیت کشور را بر دوش می‌گیرید.

او جایگاه سرباز در در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار والا دانست و گفت: سردار سرتیپ شهید قاسم سلیمانی وصیت کرده بود روی مزار وی تنها عنوان "سرباز وطن" بنویسند که این نشان از رتبه و جایگاه بسیار والای سرباز دارد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.